FANDOM

Złote Ciastko (nie mylić z czerwonym ciastkiem) jest obiektem, który pojawia się na ekranie w przypadkowej pozycji podczas normalnej rozgrywki. Pozostaje widoczne przez około 13 sekund potem powoli zanika, należy w nie kliknąć co sprawi, że dostaniemy jedną z 4 premii:
GoldCookie

Złote Ciastko

Premie

  • 48,175% szans, że po kliknięciu dostaniemy premię "Frenzy". Powoduje ona pomnożenie produkcji ciastek o 7 razy na czas 77 sekund (po wykupieniu ulepszenia czas ten zwiększa się dwukrotnie). Efekt ten działa na ciastka produkowane na sekunde (CpS) ale nie na ciastka za klikniecie (pośrednio może jednak wpływać na ciastka za kliknięcie po wykupieniu niektórych ulepszeń takich jak: Plastic/Iron/Titanium/Adamantium/Unobtainium. Premie te nie kumuluja się.
  • 48,175% szans, że po kliknięciu  dostaniemy premię "Lucky!". Powoduje ona, że dostajemy w jednej chwili 10% posiadanych ciasteczek lub około tyle ciastek ile wyprodukowalibyśmy w 10 minut.
  • 3,325% szans na to, że po kliknięciu dostaniemy premię "Clicking Frenzy" - Mnozy ona ciastka za kliknięcie aż o 777 razy na czas 13 sekund (po wykupieniu ulepszenia czas zwiększa się dwukrotnie).
    • ​Premia ta działa tylko na ciastka, które manualnie wyklikamy
    • Premia ta łączy się z premią "Frenzy" - Jeśli nasza produkcja jest pomnozona x7 i w tym czasie dostaniemy premię "Clicking Frenzy" to premia "Clicking Frenzy" pomnozy nam ciastka za kliknięcie aż o 5439 razy
  • ​0,325% szans na premię "Cookie Chain" - Jest to tzw. Łańcuch ciasteczkowy. Na początku pojawia się jedno ciasteczko dodające 6 ciastek, potem pojawia się drugie ciasteczko dodające 66 ciastek, potem trzecie dodające 666 ciastek itd. Maksymalnie może się tak pojawić 17 ciastek pod rząd. Należy jednak zauważyć, ze każde kolejne ciastko po czwartym nie ma 100% szansy na pojawienie się. Łańcuch nie rozpocznie się jeśli nie masz minimum 100.000 upieczonych ciastek (ogólnie). 

UlepszeniaEdytuj

Po zniknięciu złotego ciastka, następne pojawia się w czasie około 5-14 minut. Czas ten jest zmniejszony po wykupieniu ulepszeń: "Lucky Day" oraz "Serendipity". Te ulepszenia sprawiają również, że ciasteczka są widoczne na ekranie dwa razy dłuzej. Ulepszenie "Get Lucky" podwaja czas premii. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki